berminat untuk dapat duit??? sile kelik banner yg kiut ini

Wednesday, March 31, 2010

~cerita hari sabtu~

okess yea kawan2 sekalian...pada hari sabtu lepas selepas sayer mengiringi pelajar-pelajar tingkatan empat dan lima iteww,,saya telah mendapat pesanan ringkas daripada kawan sayer...untuk pengetahuan semua,,dia merupakan antara kawan baek sayer ketika zaman sekolah dahulu...dier tersangat lah bek ati n loving and caring... dia ialah Azniatun binti Deris...sekaran azniatun sedang belajar di uitm shah alam di tahun akhir...


owh year,,dalam pesanan ringkas yang saya terima,,beliau telah menjemput saya utk menjoin aktiviti karaoke di plaza alam sentral shah alam...
maka apabila mendengar cadangan yg mabeles ituew maka saya pun terus tegedik2 besetuju dengan cadangan tersebut...masa yang dijanjikan adalah pada pukul 3 lebih...




nak dijadikan cerita saya sampai di sana pada pukul 4 petang setelah menaiki teksi dengan bayaran rm 7 hengget,,
pada hari tersebut terdapat karnival car autoshow anjuran sape ntah,,
sy pun x berapa pasti...
setelah setengah jam menunggu di depan muka pintu KFC, kawan sayer pun sampai bersama kawannya iaitu cik anum..
mereka datang dengan menaiki motosikal



ini adalah antara gambar2 yg kami snap pada hari tesebut,,
ada banyak lagik dalam folder
tp saya malas nak menunggu masa utk memproses gambar2 tersebut,,

maka harap semua gambar ini adalah mencukupi untuk menjamu mata saya pada masa akan datang...




sekian sahaja laporan untuk hari ini

sekian, terima kasih

yang menjalankan tugas: ~aku~

No comments:

Post a Comment