berminat untuk dapat duit??? sile kelik banner yg kiut ini

Thursday, April 01, 2010

...hangin! hangin! hangin!...

haiii...
hangin betol aku larrr....
ko perhal,,nak wat2 muka ngn aku lakk!!!
x puas ati cakap r...
nak kata penat??? okehh!!! ko sorang jek yg penat???
aku x penat laaa...

fine!
aku leh time klu ko nak pamer muka masam kat aku sbb penat,,
aku paham la kann...
evan dalam ati ni bengkekk jekk,,
but,,
apsal ngn org len ko leh jek sesenyum ketawa bagai???
perhall???

eiii...
tolong la...
x puas ati plzz come forward r,,
ckp bebetul,,
aku x kesah if aku de buat salah then ko bagitau elok2,,

eiiii
hangin la!!
aku x reti betol la nk handle situasi yg cenggini...
mula r bila bengang tahap melampau,,
air mata pom senang jek nk leleh...
nyampah taw!

x suke betoll!!!


~sabar orang ada had nya...aku da cukup bersabar selama ni... :'(

No comments:

Post a Comment