berminat untuk dapat duit??? sile kelik banner yg kiut ini

Tuesday, April 20, 2010

haii....bengang...bengang...bengang...

huh,,
sesungguhnya aku teramatlah bengang bila bangun pada pagi hari yg muram ini dan mendapat pesanan mesej daripada seorang rakan lama yang sangatlah mengambil berat tentang diriku ini...huhuhu..

apa perasaan korang bila dapat mesej camni:

"aku dengar dari member2, setakat ko kapel ngan si B ni ko dah
berubah..dh lupa kawan2 dahulu..kalau B ni leh tinggal A mungkin
dia juga leh tinggal ko..cikgu ni cerdik pandai. so pk2 kan lah..
take care"

HELLOWWW...
ko perhal??? asal nak kaitkan kisah chenta lama org tu dengan hidup aku sekarang...

haii...x paham betul la...
rasanya aku ni daripada dulu tak kisah kat orang...dulu pun aku macam ni jgk...klu orang tak hubungi aku, mana ada aku tegedik2 nak mengontek org sesuka ati...wei...ni x puas ati ni...

apa maksudnya "lain daripada dulu, x kisah kat kawan2 dulu..dah tu nak kaitkan ngn hal chenta+kaseh+sayang lak...

adoiyaii...wak lu!!!
selama ni ade aku kaco idup org kew???
x paham...x paham...

sesungguhnya aku teramat bengang!!!!

No comments:

Post a Comment