berminat untuk dapat duit??? sile kelik banner yg kiut ini

Tuesday, March 23, 2010

...sALaM...

yuhuu...
kepada readers2 ku sumer (ayat perasan ramai peminat)
apa khabar korang sumer selepas cuti sekolah mggu lepas,,
eheh,,mentang2 lah keje kat skool, tetiba rase sumer org powm ct gak bila cuti skolah,,hahahha

ermm..
banyak gak mende nak cter sebenarnya,,
coz banyak benda yg berlaku kan...

ow yea..
actually ader mende yg sgt best nak d kongsi kat sini
tp memandangkan dah tetangguh agak lama,
so scr automatically nya 'keBESTan' cter tuh dah jatuh pada tangga yg rendah,,
and keterujaan utk bercerita powm da berada pd tahap minima,,
heheh,, membebel lak,,

hahaha...
korang jgn tak taw,,
cuti minggu lepas i pegi becuti kat PANGKOR...pheiwitt!!
(haha,,ayat jakun,,org2 lumut or yg area2 sewaktu dgn nya sah muntah)
hahahahaha...
nak wat caner,,aku kan memang jakun...
mn laa salu dpt peluang nak gi segala vacation bagai ni kan...
(huhuhu,,tetiba masuk mode sayu gtueww..sob sob)

da,dah,, gangguan emosi btol laa...
urmm..
hr tu rs mcm byk jek nak cter sal pangkor tuh,,tp da smpai hr ni sumer jadik lupa lak,,
hurmm...
gambar2 powm x leh nak upload coz p0st pkai komp skool jek,,
mls ah nak bwk laptop,,berat doww...
ermm..t la len kali klu dtg mood nk cter sal pangkor ni balik aku tulis je la...(kalau dtg mood sajer okehh)
hehe,,tp salu nye aku ni kalu da x wat terus,,t len kali mesti x ckp dah psl mende neh,,

ermm...actually ni hr ke 2 skolah dah,,
semalam memanglah mood utk mengePOST cter sangat2 lah berkobar2,,
namun disebabkan kesibukan yg terlampau membuatkan aku tidak sempat utk menghantar apa2 berita di lembar ini...
waduh,,kok sastera bangat ayat2 ku di ats,,huhuhu..

ermm..mcm da panjang jek aku bebel,,korang mesti frust kan coz kali ini hanya bebelan kosong sajer,,tader gambar2 wat cuci mata,,eheh (skali lagik ayat perasan! blah laa...)

urmm..da la..itu sajer utk kali ini..
kang aku tulis lagik,,
papai...

(^_^)

No comments:

Post a Comment