berminat untuk dapat duit??? sile kelik banner yg kiut ini

Monday, March 08, 2010

*** j0M jEjALaN LAG!k ***


heheheh,;
kalo dah kaki bejalan tuh xleh nak kata ape la kan,,
huhuhu...

last strday act my best fren ask me to follow her to mandi kat sg.congkak! (haha,skali da tecampur mat saleh ngn malay daa..aaahh...layannn) urmm,,then aku xleh ikut lah sbb de prgram kat skool..huh,ape lagik...besa r kan nasib chekgu2 praktikal,,ermm sape pnah jadik guru prk taw r cner...so, pendek cter, haku n d gang d kerah tuk mengecat bilik guru skolah...(aiyyohh...) hermm..
then, member aku tuh p jugak ah,,ye tinggal aku dow...huhuhu...betuah kawan aku,,



ermm...but...
utk menebus kesalahan,,ptg tuh ye gi menculik aku,(hahaha) tader lah culik nak buat tebusan...ye rancang plan len tuk kitorang...
then...plan yg cukup haku suka! rONDA+wAyANg+kARA0kE!!!

wAAA...gilER dasat nyer plan ah,,aku memang suke bab ronggeng2 n wat mende2 yg x bepaedah nie...hahahha...lantak ah org nak kata ape,,janji aku bahagia...wuuu....
ermm..bebalik pd plan td,,bebanyak time acih kat mmber aku cik ANA n her bf yakni en.MAT kerana tlah besusah pyh menyediakan plan yg BEST gilosss tuk i k,,,caaaaayaangggg ko NA! (ana jek,,mat tu ko pnye!)
dah,,ckp lbh x guna,, jom layan gambor...




my precious friend~miss ana



b'fast~Rasamas




~waitin food~





layan fon~buhsan!!!





mine!~nasi lemak+pepper grilled chicken




kaRok~



~peace~


yg karok ni sumer kat dlm ni....

~The Curve~




ha, yg ni kat kl sentral(ada function sempena promosi sukan malaysia XIII melaka~10 JUN-19 JUN) . t reramai dtg eh!






.::miss ana& her precious bf~en.mat::.



dah,,tu je tuk kali ni,,sekian~terima kasih~








No comments:

Post a Comment