berminat untuk dapat duit??? sile kelik banner yg kiut ini

Wednesday, March 10, 2010

hAmpEH

ermmmm
pe la tenet neh,,
da ptg2,,senja time org nk balik ni baru nak okeh,,
heii...
tensi tol lah haku,,
hurm...td mmg da cuak giler r,,
igt mmg da btl2 kne blog dah sumer lmn web yg tak bekaitan ngn skool
ye la...
skola br lancarkan website baru katakan...
khabarnye sumer lmn web nk kne blog...
aku mmg cuak r,,td memula dtg skool nk check email kt yahoo pom x bley..
heii...
tensi tol lah,,
satu ari neh kpla aku ni dok menjana idea jek,,caner lah aku nk idup klu x dpt bukak blog nie...
hermm...
da la ari ni x bp bez,,
pastuh nak ngadu pom tader tempat..
huhu...sedey toll...
haii...
mintak2 jgn lah skolah ni block kan laman tuk blog...
haru biru merah kuning ijo la idup aku klu tader mende alah neh tuk aku nak meluahkan prasaan...
hurmm...
moga diperkenankan...aminnn...

No comments:

Post a Comment