berminat untuk dapat duit??? sile kelik banner yg kiut ini

Tuesday, October 27, 2009

.:: p!CturE kuALa sEpEtANg ::.
























































ermm...apa ntah yg aku nk tulis sal program ni ekk,,oo ya,,program ni d namakan sbg "Sireh Pulang ke Gagang" sbb ni kesinambungan drp program MAPIN V yg dulu tu..emm MAPIN tu kira aktvti bakti siswa yg dianjurkan oleh kolej kediaman kesayanganku ni la,,apa lagi, Kolej Aminuddin Baki (KAB) yg terchenta,,ermm..malas nk bebel manyak2,,layan gambar la...erkk,,ade byk gila gmbr sbnrnyee...layan je la....

3 comments:

  1. tudia aih...
    posing sakan..hahaha..

    nice pic...
    :)

    ReplyDelete
  2. ko tetap x berjaya nak membuatkan aku jeles sbb kite dah pnah g dah tmpt 2 dl..lalala. 1 je aku nak cakap. nape ko anta sirih tu pulang ke gagang. aku nak...nak wat sirih junjung..terpaksa g amik sirih dari gagang lak pasni

    ReplyDelete
  3. eD: hehehhe...besa larr..thanks,,tp tade lar secantik gmbr2 yg di snap oleh ed :)

    eida: ape daa...sebok ja ngn sireh junjung dia tu..t la aku mntk mak angkat aku pos kan sireh tu naa...hang nk bp byk??sekilo??dua kilo?? soploh kilo???? :D

    ReplyDelete