berminat untuk dapat duit??? sile kelik banner yg kiut ini

Friday, October 02, 2009

***majlis sambutan hari raya***

assalamualaikum semua...

ermm hari ni nak cter sket sal majlis sambutan hari raya upsi kat audi semalam... aku sbenarnya xtaw pom sal majlis tu,,tp ms g umah member aku tuk amik bhn esemen,, ade sorang kawan ni ckp sal mende alah ni..kira kebetulan la tue....huhuhu...murah rezeki aku..alhamdulillah...

urmm ms taw tu da pukul 2 lebih, majlis tu katanya start pkul 3,,so kitorang pom decide la nak g ke majlis tu, sementalahan pula kami memang kena g kampus jgk utk balik ke kolej. (padahal x ya g kampus dulu pom xpe,hehehhe)..

then, apa lagi..kitorang pom bejalan la terkedek-kedek gi tunggu bas ke kampus..da sampai kampus dlm kul 3 lebih gak la, tp lebih sikit jekk,,kira belum terlewat la..hehehhe...memula tuh kompius jugak,,tempat tuh kat mana. yg kwn aku yg bgtaw sal majlis ni kata kat sitc,,tp kwn yg ikut aku ni (kami pegi bertiga) kata rasa nye kat audi. pandangannya tersebut disokong oleh kwn aku yg lagi sorang ni...ye la,, mau x kompius, kan sblm2 ni pom majlis hr ry wt kat blkg audi tu. asal lak kali ni kwn aku yg bg mklumat ni leh kata kt sitc lak,,aii...kompius...komupius...

emm..tp kitorang xde la nk pening2 kan kpla sgt kan,,so jln je terus ikut haluan kaki. heheh,, maka tmpat yg di tuju..semestinya la audi....hehehhe...da sampai tu,majlis mmg da mula da..tp baru je start..apa lagi...kitorang pom serbu la...waaaahh...banyak nye makanan,,umm nyam nyam...hehehhehe...ye ke? x delah, aku x rs cmtu pom smlm coz ms tuh perut tgh full lg dgn nasik yg aku baru mkn pukul 1.30 ptg (lps kelas cik amy) kat bitara..huhuhu...cam rugi lak rase....tp x pe la..jalan gak la,dr satu gerai ke satu gerai yg kitorang berminat jek,,hehe...ermm smlm kami bertiga makan bende yg sama jek,,bihun sup,roti john, ngan kebab + air asam boi (gerai yg dijaga oleh cik md noor idris,hehe) + air tebu.(hehe,sampai dua tu..) ermmm tu je yg kami amik tuk 1st session..hehe,,disebabkan oleh tangan kami hny ada dua, tu je la yg mampu kami bwk..hehehhe...utk second round lak aku amik laksa manakala kedua2 kwn aku tuh amik mee kari...then, air lagi..

urmm...dek kerana cuaca yg sangat lah panas terik tuh, menyebabkan aku terasa lah kehausan yg teramat sgt sehingga sblm balik, kami g lagi skali tmpt gerai2 tuh, then minum lagi air kat situ , hehe (sblm tu mkn dlm audi). sedap gila air asam tuh sebab dia buat mmg kaw kaw nye lah,,klu x kerana perut aku yg kembung d sebabkan oleh penuhnya air yg terkandung dalam tangki perut tuh,,mau nye aku teguk dua tiga gelas lagi..sedap doww....ahhh...sampai sekarang terasa lagi air asam tuh kat mulut nih,,emmm...sedapnyeee...

tp, hari ni...aku mula menerima akibat daripada bahana mkn banyak smpai x igt dunia smlm,,(heheheh, kasi boombastik nyer ayat) perut aku mula la buat hal...sakit perut dow...sampai aku terpaksa merajinkan diri aku yg sememangnya malas nak menapak g klinik kesihatan yang terletak nun jauh di pintu selatan...aduuu...penat siott...da la panas terik,,tp nk wat caner,,perut ni menyucuk-nyucuk sakitnya...emm..tu la akibat mulut, perut binasa (heheh, peribahasa reka sndiri) moralnya,,lain kali makan tu biarla berpada...org tamak selalu rugi..huhuhu...peringatan tuk diri sendiri...

k la, sampai sini dulu bebelanku tuk hari ni..selamat menjamu selera sume...kikiki...

No comments:

Post a Comment