berminat untuk dapat duit??? sile kelik banner yg kiut ini

Thursday, February 11, 2010

i'M hApPY N0w (*_*)

t0Day...
aku rase siket penat but banyak hepi :)
hehe,,
penat tue coz dr start sesi sekolah sesi petang td aku x putus didatangi oleh student yg nak wat sesi,,hehe,,
act,bebudak neh dari kelas yg sama..sebab masa pertama ngan kedua tuh aku kena relief class dorang,,
n aku apalagi...menggunakan peluang yang ada dengan sepenuhnyee,,
aku promote r diri & psl khidmat B&K neh,,
so, dorang berminat n terjatuh chenta dah ngan cekgu yg cute mute kecik molek nie kan,, hehe..
tadferlahh,,maybe sbb pembawakan aku yg sempoi n ramah (kui..kui) ni membuatkan dorang tuh berminat tuk wat sesi ngn aku...hehehe
pastuh,,bederet lah dorang datang nk wt temu janji,,but i'm a bit bz lah handle sesi tuk group yg dtg lebih awl...so, taper...taper...t lepas cuti nie cikgu masih di sini, okeyy...so, jgn berebut-rebut...masih banyak borang yg kosong...ngeh,ngeh,ngeh,,
Dan....
apa yang lebih menggembirakan ialah,,
bebudak yg buat hal semalam...da mintak maap kat aku,,hehehehe...suker i taw,,
rasa terharu + bangga pom ade taw,, hehehe...
asyik hehehe jekk,,lantaklah,,aku tengah hepy! haha,,aku ni kan mana reti nak sembunyikan perasaan kann...sebab tu kadang tuh ramai jek yg bengkak kena sound ngan aku,,kikiki... mintak maap lah yekk,,kekadang tuh, i emo n tak dapek nak kawal diri...
i'm so sorry buddy!
ermm...k la,,da puas luahkan perasaan yg tependam dalam ati..t ada story i taip lagi...daaaa....
(^_^)

No comments:

Post a Comment