berminat untuk dapat duit??? sile kelik banner yg kiut ini

Friday, May 01, 2009

kisah handsetku...

Salam semua...
ummm da lama tak jenguk blog aku nie...
ntah la...
macam banyak benda yang aku nak kongsi ngan kalian semua...
tapi dek kerana terlalu banyak tu la yang buat aku tak tau apa yang patut didahulukan...
last-last,,x de apa yang aku tulis...
huhuhu...
ummm..
tapi...
peristiwa yang baru-baru terjadi ni aku rasa aku nak kongsi kat sini...
sekadar peringatan untuk diriku,
dan kawan-kawan juga...

baru ni, 22 April...2 hari sebelum 1st paper, aku pegi kampus...
hantar proposal...
huhuhu...
lepas antar proposal,
aku g makan...
ms tu housemate aku temankan aku...
lepas makan, kitorang singgah kat kedai runcit beli barang sket,,
pastu balik la...
da sampai rumah tu, aku rasa ada sesuatu yang tak kena..
mana handset aku?
umm...aku cari dalam bilik aku,
tapi takde..aku pikir mungkin ada kat mana-mana kot...
aku pinjam handset housemate aku wat miskol,,
trutt...trutt...trutt...
talian disambung,, tapi takde dengar lak kat lam bilik aku..
then aku bagitau budak2 rumah aku nak gi cari lam bas,,
aku berkejar la ke bas kat depan umah tuh,,
hurmmm...bepeluh-peluh dibuatnya...maklumlah,,aku pecut bukan main laju...
da la pukul 12 tgh hari masa tuh,,warghhh...matahari tegak kat atas kepala tuh,,hurmm...
dipendekkan cerita, hanset aku takde kat dlm bas,,aku gi tanya kat kedai yang aku masuk tadi,,tokey kedai tu tanya no.tepon aku dan dail...hurmmm.....ada orang angkat,,
nak taw apa dia kata?
......"this is the voicemail box for the number......"
waaaaa....da tutup............
hermmm...maka,,tamat la riwayat hanset SONY ERICSSON K770i aku pada hari tu...
tak de harapan dah nak balik...hermm...nak wat camana....sedihnya aku...sedih sangat....
sebenarnya perasaan tu lebih kepada rasa bersalah...aku rasa bersalah sangat sebab handset tu pemberian daripada seseorang...paling menyedihkan, baru sebulan lebih aku guna handset tu... umm...rasa bersalah tu yang menyebabkan aku rasa berat sangat nak bagitahu dia yang aku da kehilangan handset yang dia bagitu...makkk...sedihnya aku...
hermm...tapi, nak wat camana...da hilang....
aduss,,kawan-kawan...beringatlah dengan harta benda korang,,jangan cuai macam aku nie... ntahlah,,benda dah lepas,,tak boleh nak dikesalkan lagi...harap korang sume sentiasa berhati-hati....begitulah kisahnya...
sekian, time kasih...

2 comments:

  1. boleh tanya,,,sapa yang bagi henset tu,,,pak we ke

    ReplyDelete
  2. aikss,, berminat napok,,komen fenster dop reply...hurmmm...

    ReplyDelete